torsdag 11 februari 2010

Drömmar, denna gång menar jag de du har om natten. Livliga lugna eller mardrömar. You know what I mean.

Jag blir lika fundersam som vanligt just om drömmar, just för de kan vara så helt utanför ramen. Inget kan stämma, men samtidigt så kan ju alla få uppenbarelse och då menar jag kanske inte lika stora som t.ex. i bibeln Mer som om man ska fråga en om man vill gå ut med den eller kanske simpelt vad man vill göra med något i sitt liv.Jag har haft många märkliga drömmar, det kan jag lova. Mardrömmar med för den delen men jag blir lika häpnad varje gång då hjärnan överraskar mig ungefär 90% av alla gånger.

I natt hade jag en märklig dröm men den kändes så verklig och rätt. Jag vaknade upp till ljudet av gräs och vinden. Mina ögon ville inte öppnas, så jag börjar sträva med mina fingrar och känner att jag ligger ute på ett fält av något slag då jag känner de höga växterna och den bördiga marken under mig. Kroppen värmdes av solen som stod högt upp i skyn då det var en ljusröd färg även om mina ögon var stängda. Jag sträcker ut min hand i luften och känner vinden ta tag i armen. Samtidigt så känner jag något lent men samtidigt något som jag inte riktigt kan förklara. mina fingerspetsar sluter sig runt föremålet och känner att värmen stiger i handflatan. Armarna rör sig mot min bröstkorg där jag lägger händerna mot bröstet. Mitt hjärta blir varmt och jag känner mig säker. Denna värme var verkligen något speciellt och jag ville ha det mer och mer. tillslut så trycker jag det närmare in min bröst och jag känner hur den sakta sjunker in i bröstet på mig. Jag börjar andas häftigt då det känns som hela min kropp börjar brinna. Under all den tid jag låg där så kunde jag bara inte sluta le. När värmen började avta så märkte jag att jag kunde sakta öppna ögonen. Det jag då såg var en underbar illusion enligt mig.

Framför mig ser jag en orange röd himmel med en skara vita moln. jag såg att omkring mig från marken svävade långsamt upp lysande kristal bollar. Bara en liten boll av ljus och det var tusental som svävade långsamt upp mot skyn. Jag visste att det måste varit en sådan jag hade mot mitt börst. sakta började jag röra mitt huvud mot vänster och höger och ser bara högt gräs omkring mig. Däremot så ser jag att jag hade långt mörkbrunt hår, då menar jag ungefär ner till midjan. Försiktigt tar jag mig upp på knä och ser att jag har en vit simpel klänning på mig samt att mina händer var små gemfört vad jag brukar se och så hade jag en aning spetsiga naglar. Jag reser mig upp tillslut och börjar gå bland fältet tills jag ser en liten sjö vid ett kolossalt stort träd. Väl framme vid trädet så tittar jag ner i sjön mot min spegelbild och jag upptäcker att jag var en flicka på ungefär 17 års åldern.

Jag vandrade för timtal i denna oändliga värld, men tillslut så fick jag en shock då jag känner hur något kallt och hårt flyger in i ryggen på mig. jag skriker till av smärta då jag känner hur det kalla sakta tycks in i mitt kött och i mina skulderblad. Jag gråter av smärtan och jag vet inte vad jag ska ta mig till för smärtan. Tillslut så får jag iden om de glödande bollarna och reser mig upp och börjar springa efter en då jag känner att det hårda i ryggen börjar skruva sig in i skulderbladet. Jag lyckade tillslut fånga en av de glödande föremålen och jag känner att smärtan domnar bort. däremot så lyckas jag få en glimt av vad det var. På min rygg befanns sig en stor metallbit som lyckade tryckt sig in ända in till benet på min kropp. Denna händelse forsatte i dagar och metall föremålet på min rygg blev bara större och större. Tillslut så kunde jag inte röra mig och jag kunde inte springa efter dessa glödande bollar.

Jag satt i denna kolossal metall föremålet i år och det fanns inget jag kunde göra. Men efter en långtid så sa jag helt plötsligt.



''Jag befinner mig i världen som försvann. Detta är mitt sätt för att den ska finnas för mig..''



Efter det vaknade jag. Och nu undrar jag, är det någon som kan förklara vad det menar?

Allt för nu.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar