torsdag 4 mars 2010

Denna dag har varit, lugn. Det var en av de få dagar jag fick där allt liksom, inte har några krav eller händelser. Det var helt enkelt en av mina döda dagar. Döda dagar menas då att jag helt plötsligt går in i någon spirituell trans och jag löser allt, det finns inget som tar stop på mig. Helt enkelt, jag blir fri från alla problem och jag bara ser det vackra omkring mig, eller tänker det i alla fall. Jag vet inte hur många gånger jag har sett upp mot himmel och känt att detta var sista dagen jag levde.

Dagen flöt på och jag var praktiskt taget död, och jag lovar. Det finns nästan ingen bättre känsla.

Däremot så hoppades jag nästan att det var sista dagen jag levde.. Jag vet att det kommer bli ett helvete inom kort igen och jag orkar inte det just nu, men det är inget jag riktigt kan göra något åt.

Men det är morgondagens problem, och idag ska jag leva min sista dag som en lycklig dag.

det var allt för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar