tisdag 13 april 2010

För det första ber jag om ursäkt för att jag inte har varit närvarande på ett tag. Har haft fullt upp med släkt, vänner, aktiviteter och min dåvarande flickvän.

Vilket fall som helst så har jag haft ett bra lov, ja fullt upp som sagt men jag tror jag har behövt det för att få tänka på annat än.. ja, händelser helt enkelt. Jag har sytt, eller iallafall fixat och målat det sista på min pest doktors dräkt. Skrapat ihop sista till min Tykki Mikk och gjort ordning min awesome:a kappa. Friheten att vara med släktingar var ganska länge sedan det med, så det var väldigt kul att bara få vara med dem. Tyvärr har det varit väldigt mycket tankar om min flickvän (vi är inte speciellt överens och vi ligger på en paus). Svårt att låta bli då jag har älskat henne snart två och ett halvt år, ni förstår nog.

Men jag har varit på Uppcon:10. det mest roliga jag har gjort på länge och jag vill verkligen tillbaka då jag leva. Även om det bara var i några dagar.. Och nu är jag tillbaka, till de vanliga dagarna. ganska trist och jag får för mycket att tänka på, det tar faktiskt lite kol på mig, men jag har överlevt förut så varför inte nu? Måste ju se lite optimistiskt på det hela.

Allt för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar