fredag 27 maj 2011



http://open.spotify.com/track/7C0yPWHEwTPQ4xqOz96Aro


Vilse av olika skäl.
Något jag kände igen från förr.
En rädsla stor och okänd,
Men ändå så gammal.
Vid dörr öppningen till ditt rum.
Och allt jag ser är rött.
Rött..

Jag försöker fly,
Jag försöker komma undan de svar.
Som du aldrig gav mig.
Destruktiv,
En kraft som tog tag om mig,
Och allt jag känner är rött.
Rött..

Nedbruten,
Skrikande,
Förtvivlande.
Jag kämpade hårt för att slippa allt.
Och allt jag hör är rött.
Rött..

En sista gång försvinner det djup,
Som alltid fanns.
Mellan dig och mig.
I portvalvet,
Dörrkarmen.
Och allt jag smakar är rött.
Rött..

Svårt att förstå,
Det som hände,
En aning för fort.
Jag hann inte ens reagera.
När jag föll samman.
Och allt jag blödde var rött.
Rött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar