tisdag 21 juni 2011



http://open.spotify.com/track/3iPWUaMPLeQDafPty7jbuS


Jag går på droger, jag går på sorg.
Tänker på påhittade drömmar, som jag gav mig själv som ung.
Min hand är inte så stadig, som den en gång var.
Och samma sak när jag ser mig i spegeln.
Är det han jag vill vara?
Är jag verkligen,
Tillräcklig?

Jag kan följa illusioner,
Jag kan fortsätta tro.
På allt som inte är rätt omkring mig,
Men om det är så världen har blivit omkring mig.
Så får jag följa det du gav mig.
Och vara mentalt blind för det framför.
För även jag,
Behöver en plats där jag behövs..

Beskriv mig igen,
Vad ser du egentligen?
hos någon,
Du inte längre känner?
Jag hade nog aldrig drömt,
Om att hålla mig vid liv.
När jag knappt,
Minns vem jag var..

Jag svamlar,
Skriver ord jag knappt förstår längre,
Lägg ifrån dig pappret,
Lägg ifrån dig pennan.
Ta bort möjligheten,
Att beskriva.
Att vara,
Någon som ger svar,
Vad jag egentligen är..

Nu tar det stop,
Nu räcker det.
Nu är det slut,
Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar