torsdag 14 juli 2011



http://open.spotify.com/track/4Zfq7SJe2qEmQKeKg6pPcd



Tiden går,
Tiden kommer,
I ett högt tempo som jag aldrig,
Riktigt kunde hinna med.
Men även jag,
Finner misstag i linjerna,
När du skriver mitt namn.
Men jag är ju lite speciell.
Lite utanför rutan.

Enfaldiga vinnare,
Tar segern som en förlust.
Lik så,
Förlorar de besegrade,
Modet att ta ett till steg.
Världen är lite annorlunda.
Låter det inte sjukt kära du?

Enligt forskare,
Borde man ha kommit på internet kommunikation redan vid 1985.
Precis likadant,
Som att att världen aldrig skulle få slut på olja.
Dagens misstankar,
Var gårdagens mirakel.
Även jag,
Kan vara smått skeptiskt.

Relevant,
Miss bekant.
Från och med nu,
Ger jag upp med ordet tur.

Jag ler smått,
Med en oavslutad mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar