onsdag 20 juli 2011



http://open.spotify.com/track/5wlMyRyfdfBxSRMBurlUAs


Det sägs om man pressar rätt punkter på kroppen.
Kan du slappa av, få ont eller svimma.
Enligt mig, Ligger redan pressen tungt.
Över hjärta, över själ.
Och den eviga frågan som alla ställer sig själv,
Kommer jag någonsin duga,
Inom mina egna ögon?

Svårt, Att bygga sin dröm.
Ironiskt, Att ens försöka.
Idiotiskt, att genomföra det.
Tragiskt, när du inte har en dröm.
Det är bättre att låta dem vara.

Fram och tillbaka,
Det tar aldrig stop.
Reser runt jorden, Snabbare än 80 dagar.
Känns som bara någon timme.
Innan jag landar på samma sätt,
Som jag föll, för 10 år sen.

Jag vill gå vidare,
Ta ett steg fram utan att ta två bakåt.
Hitta den där speciella.
Kanske mig själv till och med.
Jag vill gå vidare,
Utan att förlora det som jag förtjänat.
Utan att,
Ja behöva såra mig själv igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar