torsdag 22 september 2011



http://open.spotify.com/track/2i8Yi2ciI2XjES4ryCqbqL


Jag drömmer fortfarande om dig ibland,
Jag tror på dig än idag.
Att vi ska ses,
Och allt kommer bli som förr.
Tanken gör mig glad,
Hjärtat dunkar hårt för det.
Men även jag jag förstår,
Jag har träffat dig för sista gången.

Du behöver inte längre försöka,
Uppmuntra, finnas eller förstå mig.
Du är någon jag minns nu.
Ibland är jag osäker om du ens var äkta,
Du var lite för bra för det..

Vilket fall som helst,
Vill jag att du vet,
Du var det bästa som hänt i mitt liv.
Men även ibland måste man förstå.
Jag kan inte fixa det den här gången.
Och för det bästa,
Låter jag dig gå.


Det var kul så länge det varade.
Men jag fortsätter nog ändå le.
Även om jag inte har oken kvar.
För varför skulle jag sluta?
När livet inte har mycket,
Kvar att ge mig.

Jag är lycklig,
Ett tag till ändå.
Jag ler,
För en stund.
Jag skrattar,
Lite mer.
Jag kommer sakna dig,
För alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar