söndag 9 oktober 2011



http://www.youtube.com/watch?v=4gvyKbqV1fU


Det här,
Det är jag.
inte i ett nötskal,
Eller hur det allt skulle bli.
Bara simpla lilla jag,
En svag människa på jorden.
Som inte vet,
Vart han skall ta vägen,
Vart han skall ta vägen..

Ibland känns det som att ni inte förstå det jag skriver,
Det var förstås aldrig menat så heller,
Ja, förutom kanske hon, eller honom.
Men framför allt nej.
Inte heller tror jag mina ord blir läst,
Så mycket som jag önskade.
Men det gör inget,
Heller.
Så länge,
Att en viss, kanske
Gör det ändå.

Mina meningar är konstiga,
Sneda.
O-raka,
Fula.
Inte så bra.
Men det gör inget,
Tror jag,
Ändå.
Kanske..

Jag vill filma mitt liv ibland,
De små stunderna,
Då jag kan le,
Eller vara behagad.
Av det som gör,
det lite bättre.
Jag vill,
Det,
Ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar