måndag 14 december 2015


Jag är så jävla naiv,
Så Sjukt trött på mig själv.
Varför kan jag inte vara ärlig?
Dra åt helvete ditt jävla missfoster.
För du måste inse snart,
Du kommer inte kunna se dig själv i spegeln.

Jag har slutat bry mig vad de säger.
Mitt hjärta slutar inte dunka hur mycket jag än gör.
Jag är så förkrossad, förstår du inte det?
Jag må vara fri,
Men jag hade valt våran mardröm över detta.
Vilken dag som helst.

Hon var inte som någon annan.
För i helvete, Du har aldrig gått så långt för någon innan.
Kan du bara inte se?
Hon var fan ditt allt.
Och DU släppte henne.

Världen kan brinna.
Jag är klar här,
Allt är en jävla röra.
Och du kommer inte hitta tillbaka.
Du har förstört för dig själv,
Förstår du det?
Idiot.

Om jag bara kunde sagt det till mig själv,
Lite tidigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar